مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 15:052020-11-18سياسي

فارس من| صلاحیت شهردار منتخب روداب تایید نشد


رییس شورای اسلامی شهر روداب از عدم تایید صلاحیت «سروش ناوی» برای تصدی سمت شهرداری روداب از سوی استانداری خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان سوژه ای با عنوان ثبت و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

رییس شورای اسلامی شهر روداب در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مطابق قانون پس از تایید هیات تطبیق، آقای سروش ناوی به عنوان شهردار منتخب روداب به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی معرفی شد، اظهار کرد: این نهاد نیز طبق روال قانونی صلاحیت آقای سروش ناوی برای شهرداری روداب را بررسی کرد.

سعید برزویی افزود: در نامه ای که به شورای اسلامی شهر روداب ارسال شد، اعلام کردند با توجه به آیین نامه شرایط و احراز تصدی سمت شهردار، ایشان شرایط صلاحیت سمت شهرداری روداب را ندارد.

وی با بیان اینکه مطابق با بند یک ماده سه آیین نامه شرایط احراز تصدی سمت شهردار علت عدم احراز صلاحیت ایشان اعلام شده است ، بیان کرد: عدم احراز صلاحیت نیز مربوط به عدم سابقه اجرایی است و با توجه به مدارک آقای ناوی فعالیت در دفتر نماینده مجلس و شرکت درب و پنجره عایق پردیس تنها سابقه اجرایی ایشان بوده است.

انتهای پیام/70044


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| صلاحیت شهردار منتخب روداب تایید نشد

فارس من| صلاحیت شهردار منتخب روداب تایید نشد